Powrót

Microsoft Office 365 dla Studentów SAN

Microsoft Office 365 dla Studentów SAN

Usługa Microsoft Office 365 dla wszystkich Studentów Społecznej Akademii Nauk

Mamy wielką przyjemność ogłosić udostępnienie usługi Microsoft Office 365 dla wszystkich studentów Społecznej Akademii Nauk. 

Usługa ta daje możliwość korzystania z bogatego pakietu internetowych aplikacji takich jak: Word, Excel, Onedrive, Onenote, Outlook, Powerpoint i wielu innych. Studenci otrzymują również skrzynkę pocztową w domenie @student.san.edu.pl o pojemności 50 GB.

Nasi studenci mogą korzystać, aż z 5 TB przestrzeni na dane w chmurze Onedrive. W niedalekiej przyszłości planujemy ułatwić dostęp do innych systemów i aplikacji używanych w Społecznej Akademii Nauk. Dane logowania zwane identyfikatorem "SANet" będą umożliwiały logowanie przy użyciu jednego zestawu poswiadczeń. 

Jeden identyfikator SANet, jedno hasło, możliwość dostępu do wielu systemów.

Warunkiem korzystania z usługi Microsoft Office 365 jest posiadanie statusu studenta Społecznej Akademii Nauk i aktywnego identyfikatora SANet. Użycie identyfikatora SANet do logowania na stronie internetowej https://office.com oznacza akceptację postanowień Regulaminu.

Regulamin usługi Microsoft Office 365 w domenie student.san.edu.pl 

Pełna funkcjonalność usługi powinna być dostępna w ciągu kilkunastu minut od pierwszego logowania. W szczególnych przypadkach konfiguracja może się przedłużyć do kilku godzin.

Logowanie do Microsoft Office 365

Strona do logowania: https://office.com

Dane logowania:

identyfikator SANet: numeralbumu@student.san.edu.pl

Przykład: identyfikator SANet: 123456789@student.san.edu.pl

hasło startowe: Imię matki pełen rok urodzenia dwucyfrowy miesiąc urodzenia

Przykład: hasło startowe: Anna198006

Hasło – Wymagania

Podczas pierwszego logowania niezbędne będzie ustanowienie własnego hasła według poniższych zaleceń:

Wymagania dotyczące hasła do identyfikatora SANet:

  • Długość minimum 8 znaków
  • Hasło nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki
  • Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, nazwy użytkownika
  • Hasło nie może zostać zmienione na takie samo jak poprzednie

Wymagane znaki w haśle:

  • małe litery
  • wielkie litery
  • cyfry
  • opcjonalnie znaki specjalne

Aktywacji konta i zmianę hasła można przeprowadzić pod adresem: https://intranet.san.edu.pl/ a następnie ikona Zmiana hasła SANet

lub https://adfs.san.edu.pl/adfs/portal/updatepassword

Pomoc techniczna

Społeczna Akademia Nauk zapewnia możliwość korzystania z usługi poprzez utworzenie i administrację kontami użytkowników. Niezbędna pomoc w zakresie aktywacji konta i korzystania z usługi Office 365 dostępna jest w Centrum Informatycznym SAN, Łódź ul. Sienkiewicza 9, pokoje 408 i 409 w godzinach:

poniedziałek – piątek: 8:00 – 17:00

Pytania oraz uwagi dotyczące usługi Microsoft Office 365 dla studentów należy zgłaszać na adres e-mail: helpdesk@san.edu.pl

Problemy natury technicznej oraz błędy dotyczące działania usługi lub aplikacji prosimy zgłaszać bezpośrednio do firmy zapewniającej infrastrukturę do działania usługi:

Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa POMOC TECHNICZNA

http://office.microsoft.com/pl-pl/support/?CTT=97