Powrót

Informacje dla I semestrów (bez logowania)

Jeżeli jesteś nowym Studentem SAN, poniżej znajdziesz najważniejsze informacje organizacyjne, takie jak plany zajęć, organizacja roku itp. Dostępne są dla Was bez logowania.

Dostęp do Strefy Studenta systematycznie przyznawany będzie wszystkim kandydatom, którzy złożyli komplet dokumentów, jednak najważniejsze informacje zebraliśmy w jednym miejscu.

Jeżeli złożyłeś komplet dokumentów, a nie możesz się jeszcze zalogować, prosimy o cierpliwość i skorzystanie z przygotowanych dla Ciebie informacji.

Inauguracja Roku Akademickiego

Serdecznie zapraszamy na uroczystą Inaugurację Roku Akademickiego, która odbędzie się 3 października 2017 r. o godz 12:00 w Auli Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 98.

Terminy zajęć (organizacja roku)

STUDIA STACJONARNE:

I semestr (zimowy)

  1. Semestr zimowy trwa od 2 października 2017 roku do 9 lutego 2018 roku.
  2. Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2017 r. i trwają do 26 stycznia 2018 r.
  3. Dni Rektorskie –31 października 2017 r,
  4. Wakacje zimowe - od 23 grudnia 2017 r. do 2 stycznia 2018 r.
  5. Zimowa sesja egzaminacyjna - od 29 stycznia do 9 lutego 2018 r.
  6. Sesja poprawkowa - od 12 lutego do 23 lutego  2018 r.

II semestr (letni)

  1. Semestr letni trwa od 19 lutego do 30 września 2018 r.
  2. Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 19 lutego 2018 r. i trwają do 8 czerwca 2018 r.
  3. Wakacje wiosenne - od 29 marca do 3 kwietnia 2018 r.
  4. Dni Rektorskie –2,4 maj 2018 r.
  5. Letnia sesja egzaminacyjna - od 11 czerwca do 22 czerwca 2018 r.
  6. Sesja poprawkowa - od 17 do 30 września 2018  


Od 26 czerwca do 8 września 2017 r. trwa przerwa letnia przeznaczona na wakacje letnie, obozy naukowe, praktyki
 

STUDIA NIESTACJONARNE:

SEMESTR ZIMOWY SEMESTR LETNI
 Zjazdy A        Zjazdy B      Zjazdy A        Zjazdy B 
1. 30.IX/1.X 1. 7/8.X 1. 3/4.III 1. 10/11.III
2. 14/15.X 2. 21/22.X 2. 17/18.III 2.  24/25.III
3. 28/29.X 3. 4/5.XI 3. 7/8.IV 3.  14/15.IV
4. 18/19.XI 4. 25/26.XI 4. 21/22.IV 4.  28/29.IV
5. 2/3.XII 5. 9/10.XII 5. 5/6.V 5.  12/13.V
6. 16/17.XII 6. 13/14.I 6.  19/20.V 6.  26/27.V
7. 20/21.I 7. 27/28.I 7.  2/3.VI 7.  9/10.VI
8. 3/4.II 8. 10/11.II 8.  16/17.VI 8.  23/24.VI
9. 17/18.II (E) 9. 17/18.II (E) 9.  30.VI/1.VII (E) 9.  30.VI/1.VII (E)
10. 24/25.II (E) 10. 24/25.II (E) 10.  7/8.VII (E) 10.  7/8.VII (E)
P. 19 – 28.II P. 19 – 28.II P. 17 – 30.IX P.  17 – 30.IX

 

Zjazdy A to kierunki:

  • Zarządzanie– licencjackie,
  • Finanse i Rachunkowość– licencjackie,
  • Filologia Angielska – licencjackie i magisterskie uzupełniające,
  • Logistyka - licencjackie,
  • Geodezja i Kartografia- inżynierskie,
  • Administracja –licencjackie,
  • Prawo – jednolite magisterskie,                   
  • Fizjoterapia – magisterskie uzupełniające,  
  • Zdrowie Publiczne –licencjackie,            
  • Psychologia – jednolite (II ,IV,V rok),
  • Kosmetologia – licencjackie, magisterskie uzupełniające,   
  • Socjologia- licencjackie,
  • Japonistyka – licencjackie, magisterskie uzupełniające.

Zjazdy B to kierunki:

  • Zarządzanie– magisterskie uzupełniające,
  • Informatyka – inżynierskie, magisterskie uzupełniające,
  • Fizjoterapia – licencjackie, jednolite magisterskie,  
  • Pedagogika - licencjackie, magisterskie uzupełniające,
  • Praca socjalna – licencjackie,
  • Bezpieczeństwo Narodowe,           
  • Grafika – licencjackie,   
  • Psychologia – jednolite ( I i III rok),
  • Dziennikarstwo –licencjackie.

Uwaga! Organizacja roku akademickiego może ulegać zmianom przed rozpoczęciem roku akademickiego, dlatego prosimy o sprawdzanie aktualnych informacji.

Plan zajęć i podział na grupy

Dla studiów dziennych plan zajęć będzie dostępny w tygodniu przed pierwszymi zajęciami. Dla studentów studiów niestacjonarnych, plan zajęć będzie dostępny w tygodniu poprzedzającym pierwszy zjazd (zarówno A, jak i B). 

Prosimy także sprawdzić podział na grupy dziekańskie, dostępny po zalogowaniu do Strefy Studenta. Wszelkie prośby o zmianę grupy muszą być zgłaszane do właściwego Dziekanatu osobiście lub telefonicznie.


Plan zajęć dla rekrutacji na semestr zimowy:

- dla studiów dziennych będzie dostępny w tygodniu przed pierwszymi zajęciami,
- dla studentów zjazdów A i B będzie dostępny w tygodniu przed pierwszym zjazdem.

STUDIA ZAOCZNE- ZJAZD A

STUDIA DZIENNE

STUDIA ZAOCZNE B

Gdzie odbywają się zajęcia?

Zajęcia, w zależności od wybranego kierunku, odbywają się w budynkach:

ul. Kilińskiego 98, 109 i ul. Sienkiewicza 46:

- Zarządzanie
- Finanse i rachunkowość
- Logistyka
- Administracja
- Bezpieczeństwo narodowe
- Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- Filologia angielska
- Japonistyka
- Geodezja i kartografia
- Informatyka
- Pedagogika
- Prawo
- Stosunki międzynarodowe
- Turystyka i rekreacja

ul. Gdańska 121:

- fizjoterapia
- kosmetologia
- zdrowie publiczne

ul. Tokarzewskiego 2:

- Grafika
- Psychologia
- Socjologia
- Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
- Architektura

Legitymacja studencka

Legitymację studencką będziesz mógł odebrać po 1.X.2017 lub w czasie pierwszego zjazdu we właściwym Dziekanacie. Jeśli rejestrowałeś się na studia po 15 września, twoja legitymacja może być przygotowana z kilkudniowym opóźnieniem

Wizyta w Dziekanacie

Każdy student I semestru jest proszony o wizytę we właściwym Dziekanacie w celu dopełnienia formalności związanych z nadaniem statusu studenta. Wizytę należy zaplanować w pierwszym tygodniu zajęć lub w czasie pierwszego zjazdu.

Wszystkie Dziekanaty znajdują się w budynku przy ul. Sienkiewicza 9 (parter).

Dziekanat Wydziału Zarządzania (pok nr 4, tel: 42 664 66 20, e-mail: dziekanatwz@san.edu.pl):

  • Finanse i rachunkowość
  • Logistyka
  • Zarządzanie

Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych (pok nr 8, tel: 42 664 66 35, e-mail: dziekanat-hs@san.edu.pl):

  • Psychologia
  • Pedagogika
  • Filologia angielska
  • Stosunki międzynarodowe
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Socjologia
  • Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • Praca socjalna
  • Administracja
  • Prawo

Dziekanat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Informatyki (pok nr 8, tel: 42 664 66 35, e-mail: dziekanatsm@san.edu.pl):

  • Fizjoterapia
  • Zdrowie publiczne
  • Informatyka
  • Geodezja i kartografia
  • Grafika
Wpłata pierwszego czesnego

Pierwsze czesne płatne jest do 25 września br. i należy je uiścić na jeden z podanych ogólnych rachunków Uczelni:

  • BANK MILLENNIUM SA O/Łódź Nr: 77 1160 2202 0000 0003 2057 4524
  • PKO BP SA O/Łódź Nr: 18 1020 3352 0000 1202 0011 2086

W tytule przelewu należy wpisać, za co wnosimy opłatę (np. czesne za 09.2017) oraz podać imię i nazwisko oraz kierunek i stopień studiów.

Kolejne raty czesnego będzie należało uiszczać na indywidualny numer rachunku bankowego podany po zalogowaniu w Strefie Studenta.

Stypendia

Wnioski o stypendia będą przyjmowane do 16 października. Formularze wniosków dostępne są w Strefie Studenta lub bezpośrednio w Dziekanacie.