Zostań studentem SAN od października 2021!
Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub studia jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi od października 2021 roku.
Rekrutacja na semestr zimowy w roku akademickim 2021/2022 rozpocznie się 15 kwietnia i potrwa do 30 września 2021 roku. Oferujemy 25 kierunków studiów w formie stacjonarnej, niestacjonarnej oraz on-line.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą SAN w zakładce OFERTA.
- studia I stopnia (licencjackie/inżynierskie)
- studia II stopnia (magisterskie)
- studia jednolite magisterskie (5-letnie)
- studia w języku angielskim
- studia przez Internet - P@O
UWAGA! W obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Działu Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez zdalny system kolejkowy Bookings.
Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) proszeni są o kontakt z Dziekanatem kierunkowym w celu reaktywacji na studia.
Zapisz się na studia w 5 prostych krokach
KROK 1
Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl *
- użyty przy rejestracji adres e-mail będzie Twoim loginem do systemu
- zapamiętaj ustawione hasło
- na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym (kliknij w link i aktywuj konto)
*system rekrutacyjny będzie odblokowany 15 kwietnia 2021 roku
KROK 2
Uzupełnij swój profil
- wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system
- pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji
KROK 3
Wybierz kierunek studiów
- jeśli jesteś po maturze masz do wyboru ofertę studiów I stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich
- jeśli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybierać z oferty studiów II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich
KROK 4
Dokonaj opłat kwalifikacyjnych
- zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje i skorzystaj z przygotowanych zniżek
- wymagane opłaty to:
- rejestracyjna,
- wpisowa,
- za legitymację studencką,
- każda osoba, która ukończyła proces rekrutacji w platformie, otrzyma w ciągu 5 dni roboczych od założenia konta informację o indywidualnym numerze subkonta do opłat kwalifikacyjnych oraz ich wysokości (informacja pojawi się w zakładce ogłoszenia w platformie rekrutacyjnej)
KROK 5
Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji*
- sprawdź jakie dokumenty musisz dostarczyć
* w obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Biura Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez zdalny system kolejkowy Bookings
Kontakt z Biurem Rekrutacji
- Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne, skontaktuj się z pracownikami Biura Rekrutacji, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
- W innych sprawach związanych z procesem rekrutacji kontaktuj się z Biurem telefonicznie
tel.: 42 664 66 56/57 lub mailowo: rekrutacja@san.edu.pl