Zasady rekrutacji

Zostań studentem SAN od października 2021!

Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub studia jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi od października 2021 roku.

Rekrutacja na semestr zimowy w roku akademickim 2021/2022 rozpocznie się 15 kwietnia i potrwa do 30 września 2021 roku. Oferujemy 25 kierunków studiów w formie stacjonarnej, niestacjonarnej oraz on-line. 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą SAN w zakładce OFERTA.

UWAGA! W obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Działu Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez zdalny system kolejkowy Bookings.

Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) proszeni są o kontakt z Dziekanatem kierunkowym w celu reaktywacji na studia. 

Zapisz się na studia w 5 prostych krokach

KROK 1

Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl *

    • użyty przy rejestracji adres e-mail będzie Twoim loginem do systemu
    • zapamiętaj ustawione hasło
    • na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym (kliknij w link i aktywuj konto)

*system rekrutacyjny będzie odblokowany 15 kwietnia 2021 roku


KROK 2

Uzupełnij swój profil

    • wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system
    • pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji

KROK 3

Wybierz kierunek studiów


KROK 4

Dokonaj opłat kwalifikacyjnych

    • zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje i skorzystaj z przygotowanych zniżek
    • wymagane opłaty to:
      • rejestracyjna,
      • wpisowa,
      • za legitymację studencką,
    • każda osoba, która ukończyła proces rekrutacji w platformie, otrzyma w ciągu 5 dni roboczych od założenia konta informację o indywidualnym numerze subkonta do opłat kwalifikacyjnych oraz ich wysokości (informacja pojawi się w zakładce ogłoszenia w platformie rekrutacyjnej

KROK 5

Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji*

    • sprawdź jakie dokumenty musisz dostarczyć

w obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Biura Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez zdalny system kolejkowy Bookings

Kontakt z Biurem Rekrutacji

  • Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne, skontaktuj się z pracownikami Biura Rekrutacji, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
  • W innych sprawach związanych z procesem rekrutacji kontaktuj się z Biurem telefonicznie
    tel.: 42 664 66 56/57 lub mailowo: 
    rekrutacja@san.edu.pl