Powrót

Przeniesienie z innej Uczelni

Przeniesienie z innej uczelni

Osoby, które obecnie studiują i chciałby zmienić Uczelnię lub studiowały w innej Uczelni i pragną wznowić naukę, mogą ubiegać się o przyjęcie w SAN na wyższy semestr studiów.

Zasady rekrutacji:

  • o przeniesienie może ubiegać się student (osoba posiadająca prawa studenta), który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów,
  • student, który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, ale nie posiada praw studenta (został skreślony z listy studentów), może również ubiegać się o przyjęcie na wyższy semestr,
  • podania o przeniesienie lub przyjęcie na wyższy semestr studiów można składać przed rozpoczęciem każdego semestru bieżącego roku akademickiego,
  • decyzję o przyjęciu podejmuje Dziekan.

Procedura

ETAP I – wstępna weryfikacja

Wstępna weryfikacja odbywa się poprzez dostarczenie dotychczasowego przebiegu studiów do właściwego Dziekanatu SAN, który zajmuję się obsługą Studentów wybranego kierunku.

Kartę przebiegu studiów wraz z informacją o ilości zaliczonych semestrów należy pobrać z Uczelni, na której odbywało się kształcenie i dostarczyć do Dziekanatu SAN osobiście lub w formie skanu na podany niżej adres mailowy Dziekanatu.

ul. Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź
tel.: 42 664 66 20 - Dziekanat nr 1
tel.: 42 664 66 35 - Dziekanat nr 2
e-mail: dziekanatlodz@san.edu.pl

Godziny pracy
poniedziałek-piątek
9:00-17:00
sobota-niedziela (zjazdowa) 
8:00-16:00

Dziekanat nr 1 (42 664 66 20)


OBSŁUGIWANE KIERUNKI

  • bezpieczeństwo narodowe
  • finanse i rachunkowość
  • logistyka
  • zarządzanie

  

Dziekanat nr 2 (42 664 66 35)


OBSŁUGIWANE KIERUNKI

  • administracja
  • dziennikarstwo
  • filologia
  • fizjoterapia
  • geodezja i kartografia
  • grafika
  • informatyka
  • kosmetologia
  • pedagogika
  • pielęgniarstwo
  • praca socjalna
  • prawo
  • psychologia
  • socjologia
  • zdrowie publiczne
ETAP II – złożenie dokumentów

Osoby, które przeszły pozytywnie wstępną weryfikację, zostaną poproszone o złożenie kompletu wymaganych dokumentów w Dziekanacie.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • podanie do Dziekana pobierz
  • formularz rekrutacyjny pobierz
  • dotychczasowy przebieg studiów w oryginale (sporządzony  przez Uczelnię, w której student studiuje/studiował) zawierający informację o: zaliczonych przez studenta przedmiotach (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS) i okresach studiów, nazwie kierunku na którym się studiowało/ studiuje
  • oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia I stopnia i jednolite magisterskie)
  • oryginał dyplomu i suplementu (licencjat, inżynier lub magister) do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia II stopnia)
  • 1 zdjęcie w formacie legitymacyjnym
  • dokument tożsamości do wglądu 
  • potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej w przypadku podjęcia nauki na wyższych semestrach studiów w wysokości 400 zł

Opłatę wpisową należy uiścić na jedno z kont bankowych Uczelni:

  • BANK MILLENNIUM SA O/Łódź Nr: 77 1160 2202 0000 0003 2057 4524
  • PKO BP SA O/Łódź Nr: 18 1020 3352 0000 1202 0011 2086

PROMOCJE

Sprawdź, jakie promocje przygotowaliśmy dla Ciebie. 

ETAP III – decyzja o przyjęciu

Decyzję o przyjęciu Studenta na wyższy semestr studiów podejmuje Dziekan:

  • określa semestr/rok studiów na który może być przeniesiony student,
  • ustala ewentualne różnice programowe i określa termin ich zaliczenia.

Osoby, które uzyskały zgodę na przyjęcie na wyższy semestr nauki, wnoszą opłaty zgodnie z obowiązującym dla danego rocznika regulaminem opłat.

Opłaty za studia

 

W SAN otrzymujesz gwarancję stałego czesnego. Przez cały okres studiów wysokość czesnego jest stabilna i niezmienna, co gwarantuje Ci umowa o warunkach odpłatności za studia. Przejrzystość ponoszonych przez Ciebie kosztów pozawala na racjonalne zaplanowanie budżetu domowego.

 

Specjalnie dla naszych Kandydatów oraz Studentów przygotowaliśmy pakiet promocji stałych i czasowych, z których możesz skorzystać w trakcie rekrutacji na wymarzone studia, jak i będąc już Studentem SAN.

 

W SAN możesz korzystać z szerokiego pakietu finansowania w postaci stypendiów i dofinansowań. W skład pomocy materialnej dla studentów wchodzą stypendia Rektora za osiągnięcia naukowe, artystyczne i sportowe, stypendia socjalne, zapomogi, dodatki oraz świadczenia dla osób niepełnosprawnych. 

 

W SAN, to Ty wybierasz, jak będą wyglądały Twoje opłaty za czesne. Masz do wyboru 3 opcje płatności:

  • 12-ratalny system miesięczny,
  • 2-ratalny system semestralny oraz
  • jednorazową wpłatę za rok studiów.

Przy wpłatach 1 i 2-ratalnych zyskujesz dodatkowe promocje.