Powrót

Przeniesienie z innej Uczelni

PRZENIESIENIE Z INNEJ UCZELNI

Osoby, które obecnie studiują i chciałby zmienić Uczelnię lub studiowały w innej Uczelni i pragną wznowić naukę, mogą ubiegać się o przyjęcie w SAN na wyższy semestr studiów.

Zasady rekrutacji:

  • o przeniesienie może ubiegać się student (osoba posiadająca prawa studenta), który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów,
  • student, który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, ale nie posiada praw studenta (został skreślony z listy studentów), może również ubiegać się o przyjęcie na wyższy semestr,
  • podania o przeniesienie lub przyjęcie na wyższy semestr studiów można składać przed rozpoczęciem każdego semestru bieżącego roku akademickiego,
  • decyzję o przyjęciu podejmuje Dziekan.

PROCEDURA

ETAP I – wstępna weryfikacja

Wstępna weryfikacja odbywa się poprzez dostarczenie dotychczasowego przebiegu studiów do właściwego Dziekanatu SAN, który zajmuję się obsługą Studentów wybranego kierunku.

Kartę przebiegu studiów wraz z informacją o ilości zaliczonych semestrów należy pobrać z Uczelni, na której odbywało się kształcenie i dostarczyć do Dziekanatu SAN osobiście lub w formie skanu na podany niżej adres mailowy Dziekanatu.

Dziekanat Wydziału Zarządzania
(kierunki: Bezpieczeństwo narodowe, Finanse i rachunkowość, Logistyka, Zarządzanie)
tel: 42 664 66 20
e-mail: dziekanatwz@san.edu.pl

Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych
(kierunki: Psychologia, Pedagogika, Filologia angielska, Stosunki międzynarodowe, Socjologia, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Praca socjalna, Administracja, Prawo)
tel: 42 664 66 35
e-mail: dziekanat-hs@san.edu.pl

Dziekanat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Informatyki
(kierunki: Fizjoterapia, Zdrowie publiczne, Informatyka, Geodezja i kartografia, Grafika)
tel: 42 664 66 35,
e-mail: dziekanatsm@san.edu.pl

ETAP II – złożenie dokumentów

Osoby, które przeszły pozytywnie wstępną weryfikację, zostaną poproszone o złożenie  kompletu wymaganych dokumentów w Dziekanacie.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • podanie do Dziekana pobierz
  • formularz rekrutacyjny pobierz
  • dotychczasowy przebieg studiów w oryginale (sporządzony  przez Uczelnię, w której student studiuje/studiował) zawierający informację o: zaliczonych przez studenta przedmiotach (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS) i okresach studiów, nazwie kierunku na którym się studiowało/ studiuje
  • oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia I stopnia i jednolite magisterskie)
  • oryginał dyplomu i suplementu (licencjat, inżynier lub magister) do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia II stopnia)
  • 1 zdjęcie w formacie legitymacyjnym
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu + kserokopia
  • potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej w przypadku podjęcia nauki na wyższych semestrach studiów w wysokości 400 zł

Opłatę wpisową należy uiścić na jedno z kont bankowych Uczelni:

  • BANK MILLENNIUM SA O/Łódź Nr: 77 1160 2202 0000 0003 2057 4524
  • PKO BP SA O/Łódź Nr: 18 1020 3352 0000 1202 0011 2086
ETAP III – decyzja o przyjęciu

Decyzję o przyjęciu Studenta na wyższy semestr studiów podejmuje Dziekan:

  • określa semestr/rok studiów na który może być przeniesiony student,
  • ustala ewentualne różnice programowe i określa termin ich zaliczenia.

Osoby, które uzyskały zgodę na przyjęcie na wyższy semestr nauki, wnoszą opłaty zgodnie z obowiązującym dla danego rocznika regulaminem opłat.