Już od 390 zł za miesiąc

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Zarządzanie to kierunek, który pozwoli studentom rozumieć specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstw i instytucji w otaczającym je świecie społeczno-gospodarczym. Oferowany program umożliwia nabycie specjalistycznych kwalifikacji i poznanie reguł wpływających na podejmowanie kluczowych i strategicznych decyzji biznesowych, społecznych i administracyjnych w każdym sektorze aktywności, m.in. biegłej analizy otoczenia przedsiębiorstwa, a w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy, a także zachodzących w nich przeobrażeń, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i psychospołecznym.
Program studiów został opracowany tak, żeby studenci mieli jak największą możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu proponowanych modułów specjalnościowych, które już od pierwszego semestru ukierunkowują całą ścieżkę kształcenia.

Specjalności

  • Administracja i zarządzanie publiczne
  • E-biznes i profesjonalna komunikacja
  • Logistyka w zarządzaniu
  • Rachunkowość i finanse w zarządzaniu
  • Menedżer organizacji

„Administracja i zarządzanie publiczne” przygotowuje absolwentów do pracy na stanowiskach kierowniczych w organach administracji publicznej wszystkich szczebli oraz w sektorze usług publicznych. Głównym celem oferowanych w ramach modułu profilowego zajęć jest przygotowanie kadry kierowniczej do profesjonalnego zarządzania jednostkami administracji publicznej, nabycie wiedzy i wykształcenie umiejętności, które pozwolą na pełnienie służby na wyższych stanowiskach kierowniczych i efektywne zarządzanie jednostką samorządową lub inną jednostką administracji państwowej. 

„E-biznes i profesjonalna komunikacja” jest skierowana do studentów, którzy są zainteresowani nowoczesnym zarządzaniem wspartym na nowych technologiach, zachowaniami konsumenckimi, nowoczesnymi formami kształtowania relacji z klientem na bazie mediów społecznościowych oraz kształtowaniem skutecznych form prowadzenia biznesu w Internecie. W ramach specjalności studenci zdobywają wiedzę i umiejętności umożliwiające biegłą analizę otoczenia organizacji, a w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy wykorzystującej technologie oparte o Internet. Specjalność przygotowuje do prowadzenia działalności gospodarczej na bazie Internetu ze szczególnym naciskiem na elementy promocji, sprzedaży oraz obsługi klienta. Absolwent może podjąć pracę jako menadżer/specjalista w działach marketingu, sprzedaży oraz promocji, a także specjalisty odpowiedzialnego za rozwój i kształtowanie wizerunku organizacji w świecie wirtualnym.

„Logistyka w zarządzaniu” jest przeznaczona dla studentów zainteresowanych zagadnieniami logistyki biznesowej i międzynarodowej. Program specjalności oferuje wiedzę z zakresu zarządzania rynkiem usług logistycznych planowania, realizowania i kontrolowania przepływu towarów i/lub osób, informatyzacją transportu, technologiami usług magazynowania, logistyką w e-biznesie. Absolwenci posiadający wiedzę i umiejętności z zakresu logistyki są przygotowani do pracy na stanowiskach menedżerskich, na których podejmuje się kluczowe dla rozwoju organizacji decyzje. Znajdują zatrudnienie we wszystkich typach organizacji funkcjonujących na rynku, począwszy od przedsiębiorstw poprzez jednostki administracyjne, a na podmiotach non-profit skończywszy.

„Rachunkowość i finanse w zarządzaniu” będą dysponowali teoretyczną wiedzą i analitycznymi umiejętnościami pozwalającymi świadczyć profesjonalną obsługę finansową firm oraz innych podmiotów. Celem specjalności „rachunkowość i finanse w zarządzaniu” jest przekazanie wiedzy z zakresu rachunkowości i zarządzania finansami oraz wykształcenie umiejętności wykorzystywania tej wiedzy w analizach i podejmowaniu decyzji finansowych. W ramach tej specjalności kształceni są specjaliści przygotowywani do organizowania księgowości, projektowania i zastosowania systemów rachunkowości zarządczej, strategicznego i operatywnego zarządzania kosztami we współczesnych organizacjach gospodarczych, rozrachunków i strategii podatkowych, wiarygodnego i zgodnego z prawem generowania informacji ekonomicznych przez jednostki gospodarcze, sporządzania i analizy sprawozdań finansowych, podejmowania bieżących i strategicznych decyzji finansowych w przedsiębiorstwach. Absolwenci po odbyciu odpowiedniej praktyki i zdaniu wymaganych egzaminów mogą zostać biegłymi rewidentami, doradcami podatkowymi i finansowymi, kierować biurami konsultingowymi.

„Menedżer organizacji” stanowi ofertę kształcenia dla osób z predyspozycjami kierowniczymi pozwalającą na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania współczesnymi organizacjami, bez względu na rodzaj działalności: biznesowej, publicznej, non-profit, ich formę organizacyjno-prawną, rodzaj własności, czy też wielkość. Specjalność ta przygotowuje absolwentów do roli przedsiębiorcy lub też skutecznego działania na stanowiskach kierowniczych różnego szczebla. Osoby aktualnie pełniące lub planujące zająć w przyszłości stanowisko menedżerskie w firmach lub instytucjach publicznych, czy też zainteresowane wartościowym zaplanowaniem ścieżki kariery zawodowej, zdobędą umiejętności związane z rozwojem kompetencji menedżerskich i wykorzystaniem różnorodnych narzędzi potrzebnych do zwiększania efektywności oraz rozwoju organizacji.

Dlaczego warto?

  • specjalności odpowiadające aktualnym wymaganiom rynku, realizowane w ramach osobnej ścieżki kształcenia już od pierwszego semestru studiów
  • ogromną rolę w programie studiów odgrywają zajęcia w formie ćwiczeń i konwersatoriów z wykorzystaniem metod projektowych. Omawiane na zajęciach „case studies” pozwalają na praktyczne zastosowanie koncepcji i modeli strategicznych
  • wykładowcami na kierunku Zarządzanie są naukowcy, którzy posiadają również bogate doświadczenie w praktyce gospodarczej
  • studenci mają możliwość brać udział w realizacji projektów badawczych i współorganizować międzynarodowe konferencje naukowe, seminaria, a także spotkania ze znanymi osobistościami ze świata biznesu, polityki i nauki
  • zarządzanie to kierunek uniwersalny, ponieważ kształtuje umiejętności z zakresu wielu dziedzin, niezbędne w każdej aktywności ekonomicznej i biznesowej

Wykładowcy-praktycy

  • prof. dr hab. Konrad Raczkowski – posiada bogate doświadczenie naukowe a także doświadczenie zawodowe jako wiceprezes Miedzi Copper Corporation oraz członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, były wiceminister finansów i wiceprezes Banku Ochrony Środowiska,
  • prof. Łukasz Sułkowski – posiadający w swoim dorobku naukowym szereg projektów badawczych, a także doświadczenie zawodowe jako prezes Zarządu PCG Polska Sp. z.o.o. (Public Consulting Group) - globalnej firmy oferującej doradztwo, szkolenia i nowoczesne rozwiązania informatyczne Biura ds. Standaryzacji i Zarządzania Siecią,
  • dr Dominika Korzeniowska - posiada bogate doświadczenie zawodowe w pracy jako specjalista ds. analiz finansowych, analityk/kontroler, p.o. Dyrektora Finansowego.

Mediateka