Studia I stopnia

Nowe Media

Już od 320 zł za miesiąc

Jeżeli jesteś zafascynowany mediami, zdeterminowany, by je w przyszłości tworzyć, cechuje Cię twórcze podejście do świata, interesują Cię nowe media i ich możliwości, chcesz studiować, a z czasem tworzyć nowoczesne dziennikarstwo – Nowe Media są właśnie dla Ciebie. W ramach profilu Nowe Media, poza wiedzą z zakresu dziennikarstwa prasowego, telewizyjnego i radiowego, kształcimy kompetencje i umiejętności, które umożliwiają pracę w świecie nowoczesnych mediów oraz uczymy, jak samemu tworzyć nowe media i w nich pracować.

Zapraszamy na profil kierunku na Facebooku - fb.com/dziennikarstwoSAN

Specjalizacje

Nowe Media - Profil na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Wykładowcy-praktycy

  • Dr Grzegorz Mnich – dziennikarz grupy radiowej ESKA
  • Mgr Piotr Wesołowski – Zastępca Redaktora Naczelnego „Gazety Wyborczej” Łódź
  • Mgr Elżbieta Grzeszczuk-Chętko – Szef Redakcji Informacji i Publicystyki Tv Toya
  • Mgr Tomasz Jermalonek – Zastępca Dyrektora ds. Promocji SAN, Specjalista ds. kontaktu z mediami

Dlaczego warto?

  • Cechą wyróżniającą program oferowanych studiów jest położenie nacisku na nowomedialne zajęcia warsztatowe oraz zaangażowanie dziennikarzy aktywnych zawodowo i posiadających rozpoznawalną pozycję w świecie mass mediów, zarówno lokalnych, jak i krajowych, a także współpraca z wieloma redakcjami klasycznych i nowych mediów, m.in. Dziennik Gazeta Prawna, TVN, Program III PR, TVP, Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, TV Toya) oraz agencjami reklamowymi i PR
  • Uczelnia – poza umożliwieniem zdobywania wiedzy – daje studentom możliwość rozwoju zawodowego oraz umożliwia odbycie praktyk we współpracy m.in. z TVP Łódź, Telewizją Toya, Gazetą Wyborczą, Radiem ESKA
  • W trakcie studiów istnieje możliwość wzbogacenia swojej wiedzy, ale także doskonalenia umiejętności dziennikarskich we współpracy z uczelnianymi mediami. Studenci mogą także współorganizować cykliczne konferencje naukowe, warsztaty dziennikarskie i spotkania z ludźmi mediów lub znanymi PR-owcami. Społeczna Akademia Nauk kładzie nacisk na połączenie nauki z praktyką, dlatego w programie studiów przeważają zajęcia warsztatowe realizowane nie tylko w uczelni, ale także w redakcjach i agencjach PR, współpracujących z kierunkiem
  • Studenci rokrocznie mogą również realizować krajowe i międzynarodowe praktyki i staże, m.in. w instytucjach Unii Europejskiej
  • W SAN Warszawa – własne, profesjonalnie wyposażone studio radiowe i telewizyjne