Studia I stopnia

Grafika komputerowa - projektowanie gier i efektów specjalnych

Wybrane zagadnienia

Obszary kształcenia:

Treści podstawowe:

  • Pracownia malarstwa
  • Pracownia rysunku
  • Pracownia kompozycji
  • Historia sztuki
  • Historia grafiki

Treści kierunkowe (wybrane przedmioty)

  • Pracownia grafiki warsztatowej
  • Pracownia grafiki projektowej
  • Pracownia fotografii
  • Wprowadzenie do multimediów
  • Propedeutyka animacji
  • Warsztat 2D
  • Warsztat 3D

Przedmioty specjalnościowe do wyboru

  • Pracownia specjalnościowa grafiki projektowej
  • warsztat 2D
  • Pracownia specjalnościowa multimediów
  • warsztat 3D

Wybrane zagadnienia praktyczne

  • Warsztat 2D i 3D – zdobycie przez studentów umiejętności posługiwania się narzędziem pracy współczesnego projektanta: programami do tworzenia grafiki wektorowej, bitmapowej, animacji i grafiki 3D. Studenci uczą się pracy w programach z pakietu Adobe, m.in.: Photoshop, InDesign, Illustrator, programach 3Ds Max, Flash
  • Pracownia fotografii
  • Pracownia grafiki projektowej
  • Propedeutyka animacji
  • Wprowadzenie do multimediów
  • Plener artystyczny

Wybrane zagadnienia profilowe

Blok: grafika projektowa

  1. Pracownia grafiki cyfrowej
  2. Typografia w projektowaniu
  3. Propedeutyka programów graficznych (Photoshop, Adobe Illustrator, Corel, InDesign)
    1. projektowanie identyfikacji wizualnej
    2. projektowanie plakatu
    3. projektowanie opakowań
    4. pracownia edycji tekstu
  4. Projektowanie stron www
  5. DTP i Prepress
  6. Fotografia

Blok: projektowanie gier

  1. Projektowanie gier
    1. animacja komputerowa
    2. multimedia
    3. grafika, propedeutyka (3DMAX, ZBrush, Archicad, Adobe After Effects,)
  2. Projektowanie lokacji i postaci w grach.
  3. Ilustracja (2d i 3d)
  4. Storyboard i concept art
  5. Game art

Blok: przedmioty ogólnoplastyczne

  1. Malarstwo studyjne (I i II sem.)
  2. Rysunek studyjny (I i II sem.)
  3. Malarstwo - tablet. (III i VI sem.) f
  4. Rysunek - tablet. (III i VI sem.) f

Blok: przedmioty humanistyczne

  1. Historia sztuki.
    1. historia architektury
    2. historia ubioru,
    3. historia grafiki.
  2. Języki obce