Studia I stopnia

Grafika komputerowa - projektowanie gier i efektów specjalnych

Już od 490 zł za miesiąc

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Świat znalazł się w centrum permanentnej rewolucji cyfrowej. W sferze sztuki komputer i programy graficzne stały się powszechnie używanym narzędziem. W cyfrowym świecie otoczenie człowieka coraz szczelniej wypełniają skondensowane znaki, symbole i ikony. Przekaz myśli i idei uległ ekstremalnemu przyspieszeniu. Za tym wszystkim musi nadążyć również nauka, sztuka i współczesne projektowanie. Młodzi ludzie, którzy będą poszukiwać pracy, muszą być uzbrojeni we współczesny oręż, jakim są umiejętności posługiwania się często bardzo skomplikowanym oprogramowaniem graficznym, tworzenia grafiki 2d i 3d, wykonania animacji, zaprojektowania gry komputerowej, strony internetowej, katalogu lub logotypu. Otwieramy dla nich tą bardzo nowatorską specjalność, która łączy tradycję z najnowszą technologią.

Specjalności

  • Grafika projektowa - ilustracja Conceptart
  • Multimedia VFX - projektowanie gier
  1. Plakat, komiks, ilustracja
  2. DTP
  3. Fotografia reklamowa, cyfrowa obróbka zdjęć 
  4. Grafika wydawnicza
  5. Projektowanie
  6. Conceptart
  7. Grafika cyfrowa
  1. Animacja
  2. Wizualizacja
  3. Efekty specjalne w reklamie i filmie
  4. Projektowanie postaci i lokacji w grach komputerowych
  5. Reklama
  6. Teledysk
  7. Motion Graphics

Dlaczego warto?

  • Kadra wykładowców z bogatym doświadczeniem praktycznym, zwłaszcza w zakresie przedmiotów projektowych i związanych z narzędziami cyfrowymi. Praktyków, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami objętymi programem studiów.
  • Zajęcia odbywające się w nowoczesnych salach komputerowych, wyposażonych w pakiety oprogramowania graficznego i projektowego.
  • Zwiększona świadomość, że komputer to naprawdę nieocenione narzędzie w kreacji artystycznej i projektowej. Zajęcia zaznajamiają studentów z całym wachlarzem specjalistycznego oprogramowania.
  • Kształcenie ukierunkowane na cyfrowe technologie i komputerowy warsztat artysty i projektanta.
  • Pozyskanie umiejętności niezbędnych w ciągle rozwijającym się rynku projektowania gier komputerowych oraz w obszarze filmu i nowych mediów.

Wykładowcy-praktycy

  • prof. Grzegorz Chojnacki
  • dr Marcin Dziomdziora
  • dr Robert Jundo
  • mgr inż. Mirosław Łukasiewicz

Mediateka