- O kierunku
- Galeria prac
- Realizowane przedmioty
- Rekrutacja
- Opłaty
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Czas trwania: 6 semestrów
Rodzaj studiów: studia I stopnia
Limit miejsc: studia stacjonarne - 60 miejsc, studia niestacjonarne - 120 miejsc
Uzyskany dyplom: licencjat grafiki
Świat znalazł się w centrum permanentnej rewolucji cyfrowej. W sferze sztuki komputer i programy graficzne stały się powszechnie używanym narzędziem. W cyfrowym świecie otoczenie człowieka coraz szczelniej wypełniają skondensowane znaki, symbole i ikony. Przekaz myśli i idei uległ ekstremalnemu przyspieszeniu. Za tym wszystkim musi nadążyć również nauka, sztuka i współczesne projektowanie. Warsztat grafika i projektanta nieprzerwanie wzbogacają narzędzia komputerowe. Ich znajomość jest niezbędna kompetencją dla tych, którzy szukają miejsca w świecie grafiki i animacji 3D, projektowania gier, zaawansowanych multimediów czy VFX. Profil zapewnia kontakt z wykładowcami i praktykami, którzy te wymagane kompetencję pozwolą zdobyć i w znacznym stopniu rozwinąć. Na tym profilu nie odsyłamy studentów do tutoriali , to wykładowcy rozwiązują wszystkie problemy związane z realizacją projektów, to wykładowcy profilu tworzą tutoriale. Jak również pomagają studentom w nawiązaniu kontaktów z pracodawcami. Kadra profilu prowadzi zajęcia w oparciu o aplikacje stanowiące "industry standard" w świecie cyfrowym: Autodesk 3ds max, Autodesk Maya, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush, AdobeCC. Unreal.
Specjalności
- Grafika projektowa - ilustracja Conceptart
- Multimedia VFX - projektowanie gier
Dlaczego warto?
- Kadra wykładowców z bogatym doświadczeniem praktycznym, zwłaszcza w zakresie przedmiotów projektowych i związanych z narzędziami cyfrowymi. Praktyków, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami objętymi programem studiów.
- Zajęcia odbywające się w nowoczesnych salach komputerowych, wyposażonych w pakiety oprogramowania graficznego i projektowego.
- Zwiększona świadomość, że komputer to naprawdę nieocenione narzędzie w kreacji artystycznej i projektowej. Zajęcia zaznajamiają studentów z całym wachlarzem specjalistycznego oprogramowania.
- Kształcenie ukierunkowane na cyfrowe technologie i komputerowy warsztat artysty i projektanta.
- Pozyskanie umiejętności niezbędnych w ciągle rozwijającym się rynku projektowania gier komputerowych oraz w obszarze filmu i nowych mediów.
Wykładowcy-praktycy
- prof. Grzegorz Chojnacki
- dr inż. Marcin Dziomdziora, prof. SAN
- dr Robert Jundo
- mgr inż. Mirosław Łukasiewicz
- mgr Katarzyna Koludo-Durkiewicz
- mgr Michał Matysiak