Studia I stopnia

Grafika komputerowa - projektowanie gier i efektów specjalnych

Już od 440 zł za miesiąc

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Świat znalazł się w centrum permanentnej rewolucji cyfrowej. W sferze sztuki komputer i programy graficzne stały się powszechnie używanym narzędziem. W cyfrowym świecie otoczenie człowieka coraz szczelniej wypełniają skondensowane znaki, symbole i ikony. Przekaz myśli i idei uległ ekstremalnemu przyspieszeniu. Za tym wszystkim musi nadążyć również nauka, sztuka i współczesne projektowanie. Warsztat grafika i projektanta nieprzerwanie wzbogacają narzędzia komputerowe. Ich znajomość jest niezbędna kompetencją dla tych, którzy szukają miejsca w świecie grafiki i animacji 3D, projektowania gier, zaawansowanych multimediów czy VFX. Profil zapewnia kontakt z wykładowcami i praktykami, którzy te wymagane kompetencję pozwolą zdobyć i w znacznym stopniu rozwinąć. Na tym profilu nie odsyłamy studentów do tutoriali , to wykładowcy rozwiązują wszystkie problemy związane z realizacją projektów, to wykładowcy profilu tworzą tutoriale. Jak również pomagają studentom w nawiązaniu kontaktów z pracodawcami. Kadra profilu prowadzi zajęcia w oparciu o aplikacje stanowiące "industry standard" w świecie cyfrowym: Autodesk 3ds max, Autodesk Maya, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush, AdobeCC. Unreal.

Czas trwania: 6 semestrów
Rodzaj studiów: studia I stopnia
Limit miejsc: studia stacjonarne - 60 miejsc, studia niestacjonarne - 120 miejsc
Uzyskany dyplom: licencjat grafiki

 

 

                                                                                                      

Opiekun merytoryczny kierunku

prof. Grzegorz Chojnacki, gchojnacki@san.edu.pl 
  Grafika SAN Łódź

                                                                                                             

 

Specjalności

  • Grafika projektowa - ilustracja Conceptart
  • Multimedia VFX - projektowanie gier
  1. Plakat, komiks, ilustracja
  2. DTP
  3. Fotografia reklamowa, cyfrowa obróbka zdjęć 
  4. Grafika wydawnicza
  5. Projektowanie
  6. Conceptart
  7. Grafika cyfrowa
  1. Animacja
  2. Wizualizacja
  3. Efekty specjalne w reklamie i filmie
  4. Projektowanie postaci i lokacji w grach komputerowych
  5. Reklama
  6. Teledysk
  7. Motion Graphics

Dlaczego warto?

  • Kadra wykładowców z bogatym doświadczeniem praktycznym, zwłaszcza w zakresie przedmiotów projektowych i związanych z narzędziami cyfrowymi. Praktyków, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami objętymi programem studiów.
  • Zajęcia odbywające się w nowoczesnych salach komputerowych, wyposażonych w pakiety oprogramowania graficznego i projektowego.
  • Zwiększona świadomość, że komputer to naprawdę nieocenione narzędzie w kreacji artystycznej i projektowej. Zajęcia zaznajamiają studentów z całym wachlarzem specjalistycznego oprogramowania.
  • Kształcenie ukierunkowane na cyfrowe technologie i komputerowy warsztat artysty i projektanta.
  • Pozyskanie umiejętności niezbędnych w ciągle rozwijającym się rynku projektowania gier komputerowych oraz w obszarze filmu i nowych mediów.

Wykładowcy-praktycy

  • prof. Grzegorz Chojnacki
  • dr inż. Marcin Dziomdziora, prof. SAN
  • dr Robert Jundo
  • mgr inż. Mirosław Łukasiewicz
  • mgr Katarzyna Koludo-Durkiewicz
  • mgr Michał Matysiak