Studia I stopnia

Dziennikarstwo i Nowe media

Już od 340 zł za miesiąc

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Dziennikarstwo i Nowe media w Społecznej Akademii Nauk to studia przygotowane z myślą o tych, którzy wiążą swoją przyszłość z nowymi mediami oraz nowoczesnym PR. Program studiów kładzie nacisk na nowe media i obejmuje przedmioty z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej oraz marketingu medialnego i PR, a także liczne zajęcia warsztatowe, w czasie których studenci mają możliwość ćwiczenia umiejętności zawodowych pod okiem doświadczonych dziennikarzy i specjalistów komunikowania społecznego. Proponowane profile kształcenia przygotowują do pracy w bardzo przyszłościowych dziedzinach, nieustannie poszukujących specjalistów. Jeżeli jesteś zafascynowany mediami, zdeterminowany, by je w przyszłości tworzyć, cechuje Cię twórcze podejście do świata, interesują Cię nowe media i ich możliwości, chcesz studiować, a z czasem tworzyć nowoczesne dziennikarstwo – Dziennikarstwo i Nowe Media są właśnie dla Ciebie. Poza wiedzą z zakresu dziennikarstwa prasowego, telewizyjnego i radiowego, kształcimy kompetencje i umiejętności, które umożliwiają pracę w świecie nowoczesnych mediów oraz uczymy, jak samemu tworzyć nowe media i w nich pracować.

Zapraszamy na profil kierunku na Facebooku - Dziennikarstwo SAN

Specjalności

Dlaczego warto?

  • Przewaga zajęć warsztatowych, realizowanych nie tylko w uczelni, ale także w redakcjach i agencjach PR, współpracujących z kierunkiem
  • Zaangażowanie dziennikarzy oraz specjalistów PR aktywnych zawodowo i posiadających rozpoznawalną pozycję w świecie mass mediów, zarówno lokalnych, jak i krajowych
  • Możliwość realizacji krajowych i międzynarodowych praktyk i staży, m.in. w instytucjach Unii Europejskiej
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz odbycia praktyk we współpracy m.in. z TVP Łódź, Telewizją Toya, Gazetą Wyborczą, Radiem ESKA
  • Współpraca z wieloma redakcjami klasycznych i nowych mediów (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, TVN, Program III PR, TVP, Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, TV Toya) oraz agencjami reklamowymi i PR
  • Możliwość współtworzenia uczelnianych mediów, a także publikacji własnych materiałów w redakcjach współpracujących z Uczelni

Wykładowcy-praktycy

dr Grzegorz Mnich – dziennikarz grupy radiowej ESKA
dr Renata Jagodzińska - specjalista w zakresie PR, reklamy i komunikacji społecznej
red. Elżbieta Grzeszczuk-Chętko - Szef Redakcji Informacji i Publicystyki Tv Toya
mgr Tomasz Jermalonek - Zastępca Dyrektora ds. Promocji SAN, Specjalista ds. kontaktu z mediami
mgr Marcin Kwintkiewicz - specjalista z zakresu PR i rzecznictwa prasowego
red. Piotr Wesołowski - dziennikarz Tv Toya

Partnerzy kierunku